marți, 20 iunie 2017

Legoland- planificare si buget

Drumul

Gunzburg este situat cam la jumatatea distantei dintre Munich si Stuttgart, asa ca se ajunge la fel de usor de pe aceste aeroporturi. Taromul opereaza trei curse pe zi catre Munich, Blue Air-ul are curse zilnice spre Stuttgart. O alta optiune, la doua ore jumatate cu trenul ar fi Nuremberg, catre care zboara Wizz Air. 

Noi am ales Taromul, biletele au costat 580 euro, la care s-a adaugat 40 de euro, pretul asigurarii.

Din Munchen am luat trenul, am optat pentru bilet valabil dupa ora 9 dimineata pe trenurile personale. Pe acest bilet, 25 euro anul trecut, se puteau adauga pana la 4 adulti la 3 euro si pana la 6 copii gratuit. Se poate cumpara online (trebuie printat), de la automate din gara, sau de la chioscul de informatii (si in acest caz se adauga o taxa de 2 euro). Pentru alte rute si preturi actualizate puteti verifica online:

Din aeroport am luat S8 pana in Gara Centrala (München Hbf), aproximativ 40 minute, de unde am luat un tren regional catre Günzburg, aproximativ 1 ora si 40 de minute. 

Biletul este valabil si pe autobuze, asa ca dupa ce ne-am cazat la hotel am revenit in gara si am luat shuttle-ul catre Legoland, fara sa mai platim nimic. Altfel biletul dus-intors ne-a costat 9.25 euro pe zi pentru 2 adulti si 2 copii. Nu stiu daca exista posibilitatea unui abonament, soferii nu vorbeau engleza, eu nu vorbeam germana, greu de aflat.

Bilete Legoland

Un bilet de intrare costa 42 euro de persoana, copiii sub 3 ani intra gratis. Cumparat online se poate obtine o reducere de pana la 25%. Poti obtine bilet gratis pentru copil folosind voucherele din cataloagele Lego (catalogul se poate obtine gratis la orice magazin partener Lego), cu conditia sa cumperi un bilet pentru un adult. 

Pentru cei ce doresc mai multe zile exista varianta de abonament anual, cu pret incepand de la 63 euro de persoana. E posibil sa prindeti oferte speciale, sau sa scada in a doua jumatate a anului (noi am platit 55 euro de persoana anul trecut in august).

Informatii despre toate tipurile de bilete/abonamente se gasesc aici: https://www.legoland.de/en/tickets/tickets-overview/

Masa

Aici depinde de preferintele fiecaruia. Se poate manca incepand cu 20-30 de euro de familie (restaurantul din zona Lego City are niste variante convenabile, o salata imensa cu ingrediente la alegere pentru 8.50 euro, sau un ciolan la 6 euro). 

Alte cheltuieli

Magazine Lego sunt in fiecare zona, si sunt bine aprovizionate, cu toate seturile posibile. Imposibil sa scapati fara un set, macar unul mic care incape in bagaje. Iar magazinul de langa Lego Factory are tot ce-si poate dori un fan adevarat, toate piesele posibile la suta de grame. Pe langa astea, gasiti tricouri, sepci, ghiozdane, hanorace, cani si multe altele, toate personalizate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu