luni, 19 iunie 2017

Hotel Bettina, Gunzburg

Ne-am hotarat sa plecam la Legoland cu vreo 2 luni inainte. Voiam sa prindem musai ziua copilului acolo, asa ca voiam cazare intr-un anumit interval. Asa ca optiunile erau limitate la momentul respectiv. Si vreo 2 apartamente pe care le ochisem eu din timp erau deja rezervate.

Am ales hotel Bettina pentru ca:
- avea camera de familie, cu pat dublu pentru parinti si pat suprapus pentru copii;
- anulare gratuita pana in ziua cazarii;
- recenzii multe si bune pe Booking.com;
- pretul un pic cam mare pentru buzunarul meu de roman, dar in pretul zonei. Plus mult mai mic fata de Legoland Village (camera cu baie);
- camera de joaca pentru copii, in cazul in care ar fi vrut sa se mai joace putin dupa o zi petrecuta in parc (nu a fost cazul, dimineata cum se trezeau voiau in parc, seara picau franti);
- wi-fi gratuit;
- parcare gratuita - in cazul in care am fi inchiriat masina.

Am gasit usor hotelul, la vreo 15 minute de mers pe jos de gara (cu bagaje si copii). Hotelul este o cladire alba cu 2 etaje, fara lift.

Langa receptie este o sala de mese, unde se serveste un mic dejun bogat si bun, cu multe tipuri de branzeturi (inclusiv cu mucegai), sunca, somon fume, fructe multe, cereale, dulceata, incat pana si pretentiosii mei copii au gasit ceva pe gustul lor.

Cazarea s-a facut rapid si am primit o camera mansardata la al doilea etaj. Camera curata, frumoasa, un pic cam inghesuita avea un dulap mare, un birou, un minifrigider, un spatiu de relaxare compus dintr-o masuta si doua fotolii, un pat dublu si un pat suprapus. Televizorul LCD, mare, pus pe birou. De asemenea pe birou asteptau un fierbator si un set de ceai si cafea, precum si o sticla mare de apa.

Baia foarte mare, aproape cat camera, cu doua chiuvete si o cabina de dus, prosoape albe si pufoase.

Parcarea era mare si incapatoare, e o optiune buna pentru cei ce vin cu masina.

In centrul orasului se ajunge usor, pe jos, in aproximativ 10 minute. In apropiere e gasesc un hipermarchet si o farmacie. Restaurantele in centru.

Un hotel bun, unde ne-am simtit minunat.

 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu