marți, 3 martie 2015

Înscrierea la şcoală

Am avut de alergat cam o săptămână până am reușit să strângem toate documentele cerute:

- dosar cu şină;
- certificat de naştere şi 2 copii;
- carte de identitate părinte şi copie;
- adeverință de la grădiniță că e înscris în grupa mare;
- adeverință de la medicul de familie că e apt de şcoală;
- fişa medicală (ne-au făcut de la cabinet o copie pe care au pus o ştampilă, conform cu originalul)
- adeverință de la serviciu părinte.

Sâmbătă am mers cu copilul la înscris. Noi emoţionaţi, el aşa şi aşa. Am dat peste o doamnă secretară foarte drăguţă, am discutat multe în timp ce completa cererea de înscriere şi tare mi-a mai liniştit sufletul:

- Când a aflat că n-am apucat să vizităm şcoala de "ziua porţilor deschise" ne-a zis să venim într-o zi după grădiniță să vizităm (nu aveau cheia de la clase).
- Ne-a întrebat ce învăţătoare dorim, a insistat chiar să ne alegem.
- Ne-a povestit despre programul "şcoală după şcoală", un fel de after school contra cost. În acest program au şi cursuri de karate, dans şi engleză pentru care putem opta, chiar dacă nu avem copilul la afterschool. Ba chiar îl pot duce şi acum, când e la grădiniță. Nu ştiau însă costurile.
- Ne-a întrebat dacă înscriem copilul la ora de religie. Ne-a povestit şi despre profesoarele de religie ale şcolii, cum sunt ele, ce studii au.

Pentru o clipă m-am simțit chiar vinovată că voiam altă şcoală. Să vedem însă cum va fi la şcoală.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu