marți, 17 martie 2015

Hotel Global / Braşov

Braşov-ul e un oraş tare drag nouă şi la fiecare revedere ne place mai mult. Aşa că pentru friguroasa şi capricioasa lună noiembrie am ales să petrecem weekend-ul nostru departe de București în Braşov.

Voiam ceva aproape de centru şi care să ofere ceva special pentru copii. Vremea friguroasă nu ne-ar fi permis să colindăm toată ziua pe străzi, iar să ţii doi copii într-o cameră de hotel prea mult nu e chiar uşor, aşa că am ales hotelul Global. Am rezervat o cameră triplă, curată, mare, cu mobilier ok, încăpătoare pentru năzdrăvanii mei. Un pic cam răcoare, dar pilotele au fost călduroase, n-am tremurat de frig peste noapte.

Seara am mers cu copiii la spaţiul de joacă din curtea hotelului; este gratuit pentru clienţi. Era o petrecere privată, dar ne-au lăsat să intrăm, ba mai mult, oamenii au fost aşa de drăguţi că ne-au servit şi pe noi cu suc şi tort. Spaţiul e mare, au multe jucării, copiii au alergat şi s-au zbenguit (spre uimirea mea, care eram frântă după plimbarea lungă prin oraş).

Pe lista "de văzut" în Braşov am bifat: telecabina de pe Tâmpa, privit porumbeii din Piaţa Sfatului şi Grădina zoologică ( tare frumoasă e acum renovată). Adăugând şi un restaurant cu mâncare bună de prin centru, a fost un weekend tare relaxant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu