miercuri, 15 august 2018

Natura Viva Safari Park

Gradina zoologica Natura Viva Safari Park este impartita in 2 zone: Safari Park, ce se viziteaza cu automobilul si dureaza aproximativ 30 de minute si zona pietonala, unde te poti plimba in voie. La prima vizita in zona nu am inchiriat masina, cu transportul public este aproape imposibil de ajuns, taxiul cam scump, si desi imi doream foarte mult sa vizitam aceasta gradina zoologica, am fost nevoita sa o tai de pe lista.

Dar in a 2-a vacanta, avand masina inchiriata nu puteam pierde ocazia. Am cumparat bilete de la receptia Belvedere Village, ne-a costat 70 de euro, nu-mi amintesc daca era bilet cu data fixa sau am avut o mica reducere. Cumparat de pe site biletul pentru adulti si copiii mai mari de 13 ani costa 22 euro, 17 euro pentru copiii cu varsta cuprinsa intre 6 si 12 ani si gratuit pentru copiii mai mici de 6 ani. Biletele cu data fixa sunt cu 2 euro mai putin.

Am avut noroc si nu am prins coada, am primit harta zonei Safari, ni s-au reamintit regulile (sa tinem geamurile inchise, sa nu iesim din masina) si am intrat in parc. Si de aici am inceput sa ne minunam la fiecare pas, din cand in cand opream masina sa vedem animalele cum traiesc linistitite in mediul lor aproape natural. Nu le-am vazut pe toate, unele erau ascunse de caldura, dar am vazut girafe si cornute si pasari si un rinocer si hiene, si tare frumos a fost sa le descoperim in carne si oase de la fereastra masinii.






























Am parcat apoi masina in parcarea incapatoare (contra cost, 2 euro), si am intrat apoi sa descoperim gradina zoologica imensa. Nu an reusit sa o parcurgem pe toata, desi am stat mai mult de cele 4 ore recomandate. Am calatorit in trecut sa vizitam dinozaurii, o zona destul de mare in genul Dino Park, am urcat dealuri sa vedem lupi si reni, am fost despartiti doar de un geam de feline mari si aparent blande, am intrat in casa reptilelor. Si cand am obosit ne-am asezat pe o banca la umbra si am lasat copiii sa zburde fericiti la locul de joaca.







































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu