duminică, 9 iunie 2013

Reducere?

Se ia un produs care costă 3.60 lei. Peste eticheta de 3.60 lei lipim o etichetă de 4.90 lei. Aplicăm la urmă o reducere de aproximativ 25%, deci un nou preţ - 3.70 lei. La final vor fi 10 bani în plus pentru produsul nostru. Plus cazurile în care codul de bare nu funcţionează bine şi produsul va apărea pe bon la 4.90 lei, că doar cine s-o duce la biroul de relaţii cu clienţii să facă scandal pentru 1.20 lei?

În concluzie reducerile la noi nu prea sunt reduceri, ba pentru o reducere mai plătim şi etichetele adiţionale şi afişul imens cu reducerea uimitoare.

3 comentarii:

  1. Eu una m-as duce. M-am dus la Cora sa recuperez un leu. Scria la fructe ca mango costa 5.99. Pe bon a parut 6.99. Pentru un le m-am dus la informatii. Scuza lor ca abia schimbasera pretul si nu a fost introdus in sistem. Nu ma interesa prea tare. Eu am fost atenta, dar altii?!?

    Andreea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-am dus si eu, mai mult ca sa anunt. Tot asa, abia au schimbat oferta. Pana au verificat, pana mi-au returnat, deja se plictisise cel mic si urla. Mai sa regret ca am fost. Sunt curioasa cat le ia sa schimbe o oferta de asta.

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere