vineri, 8 septembrie 2017

Schi in Predeal

Cand mergi in vacanta de iarna a copiilor la schi, fara rezervare din timp, s-ar putea sa fie mai greu cu organizarea sedintelor de schi. Daca ai copii pentru care somnul de pranz e un chin, te vei descurca.

Nu am avut zile multe de schiat, a fost doar sa testam daca le place la schi.

In prima zi nu am avut programare. Am mers pe partie, ne-am oprit la prima scoala de schi intalnita, am rezervat prima ora disponibila, apoi am plecat sa inchiriem echipament - la centrul de unde am rezervat nu mai aveau, asa ca am mers la altii. 

Tarifele de la scoala de schi erau:
- 100 lei ora - individual
- 80 lei ora / persoana cu instructor la 2 cursanti
- 70 lei ora / persoana cu instructor la 3 cursanti.

Echipamentul se inchiria cu 30 lei pentru intreaga zi. La centrul al 2-lea echipamentul era putin mai scump, 40 de lei, dar aveau reducere pentru cei care programau orele la ei.

In prima zi am luat un instructor pentru amandoi. S-a dovedit a fi o alegere proasta, intrucat ei abia reuseau sa stea pe schiuri. Au invatat sa mearga distante mici, in plug.

In zilele urmatoare am luat sedinte individuale. A fost mult mai bine pentru ei, mai ales ca reuseau sa coboare pana jos si sa urce apoi cu banda. Au facut 5 coborari complete intr-o ora, au invatat sa faca plugul mai bine si sa faca viraje si la sfarsitul orei mai voiau sa schieze.

Facand totalul, o sedinta de schi costa 160 lei (instructor individual, inchirierea echipamentului si urcarea cu banda - 3 lei de persoana, se plateste si pentru instructor). Se poate gasi mai ieftin, daca faci rezervari din timp, de exemplu 100 lei o ora si jumatate, cu instructor individual, sau abonament 10 sedinte - 800 lei. Nu am verificat inca preturile la schi pass, copiii sunt inca prea mici si neexperimentati ca sa-i trimit pe munte, chiar si cu instructor. Iar daca-mi mostenesc talentul sportiv si frica, nici nu va fi nevoie vreodata. 

Cat despre taberele de schi, care ma atrageau inainte, zic pas monentan. Cel putin pe moment. Da, 5 ore de schi pe zi, cu 2 instructori la maxim 10 copii, plus echipament, clar pret mai bun nu exista. Dar, copii fara casti de protectie, inghesuiti cate 10 intr-un automobil obisnuit, nu e ceva ce-mi doresc pentru copiii mei.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu