sâmbătă, 9 septembrie 2017

Casa Alex, Targu Jiu

De 1 Mai lumea fuge la mare. Noi am dat o fuga la Targu Jiu, sa vedem cu ochii nostri opera lui Brancusi.

Am ales ca loc de cazare Casa Alex, din Targu Jiu. Casa Alex are camere si apartamente la preturi foarte bune, la o aruncatura de bat de Poarta Sarutului. 

Oscilam intre Pensiunea Antique - mult mai scumpa si Casa Alex, in final a invins pretul mic.

Locatia este foarte buna, chiar pe Calea Eroilor, foarte aproape de tot: opera lui Brancusi, baruri si restaurante, magazine, parcuri, muzee, tot ce vrei.

Noi am inchiriat apartamentul la 140 lei pe noapte. Usa de intrare da intr-un hol mic, unde se gaseste o masuta cu 2 scaune si un frigider, 2 dormitoare, fiecare avand un pat matrimonial, un dulap si un televizor mic, si o baie micuta cu cabina de dus. Primul dormitor nu are fereastra, singura lumina naturala fiind de la fereastra de hol. Totul este foarte curat.

Mi-ar fi placut o baie putin mai mare, cu echipament mai de calitate (cadita de dus pare sa fi fost sparta si apoi lipita) si un alt aranjament al camerelor, astfel incat si primul dormitor sa aiba lumina. Dar pretul platit e foarte bun: locatie excelenta, curatenie, spatiu suficient pentru toti 4.

Nu are receptie, puteti stabili cu proprietarul cand si unde sa va intalniti pentru a prelua/preda cheia.

Pentru masa sunt destule optiuni in zona. Noi am mancat la Casa Antique, unde ajungi pe jos in 5 minute (foarte bun pate-ul de casa).

Poze si mai multe detalii se pot gasi pe site:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu