sâmbătă, 6 iunie 2015

Restaurante în Căciulata

În cele trei vizite am mâncat în următoarele locuri:

Casa Românească are ditamai meniul, imposibil să nu găseşti ceva pe gustul tău. Mâncarea este bună, preţurile decente, porţile mari, e un loc bun de luat masa. Au multe preparate tradiționale româneşti, dar au şi pizza.

Restaurantul cramă are un aspect rustic, chelneriţele poartă costume populare, în unele seri au program artistic, în mare muzică populară şi de petrecere, e un local căutat. Şi dintre cele vizitate arată cel mai bine.

Recomand: raţa pe varză sau preparatele cu fasole (iar eu de felul meu urăsc fasolea). Şi mămăliga, costă doar 90 bani porţia.

Ce nu mi-a plăcut: fumul de ţigară şi muzica prea tare. Din păcate am fost doar în sezonul rece, cred că tare plăcut ar fi fost pe terasa lor încăpătoare.

Restaurant Motel Cozia
Situat peste drum de cele 3 mari hoteluri, restaurantul motelului Cozia are mâncare bună la preţuri acceptabile. Meniul nu este prea stufos, aşa ca în 2-3 zile te cam saturi de ofertă.

Aspectul e normal, nu sare cu nimic în ochi. Doar un loc obişnuit de luat masa. Terasa lor e măricică şi dă într-o parcare (publică).

Nici aici nu lipseşte muzica, amestec de muzică uşoară şi populară.

Recomand: papanaşii, absolut delicioşi.

Restaurant Coziana, peste drum de restaurant Motel Cozia e mic şi drăguţ. Au şi câteva mese afară. La prânz au oferte foarte bune. Mâncarea e gustoasă, ca "acasă", preţurile cam ca peste tot.

Recomand: ciorbele.

Terasa Dada e un loc tare cunoscut în Căciulata. Peste drum de cele 3 mari hoteluri, despărţită de un mic bazar de modelul Cozia, terasa Dada e foarte apreciată. Au pizza şi grătare, au program artistic (muzică populară şi uşoară), terasă foarte mare şi servire rapidă.

Şi la final să ne amintim puţin de Căciulata: "Sunt vagabondul vieţii mele".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu