miercuri, 15 ianuarie 2014

De 5 ori

- E d-acolo? E d-acolo? E d-acolo? E d-acolo? E d-acolo?  intreaba Alfi cu o piesa de puzzle in mana.

- Se arunca? Se arunca? Se arunca? Se arunca? Se arunca? intreaba Alfi despre un servetel cu care tocmai s-a sters la gura. (Stie ca se arunca, vrea doar o confirmare).

- Unde e laptele meu? Unde e laptele meu? Unde e laptele meu? Unde e laptele meu? Unde e laptele meu? intreaba Alfi cand ii e somn.

Asa intreaba el, de 5 ori, cu aceeasi intonatie, 5 propozitii rostite identic, una dupa alta, ca un antrenament de tras cu pistolul. Si cumva te obisnuiesti asa de tare cu intrebarea inmultita cu 5, ca nu-ntelegi enervarea colegilor cand ii intrebi:

- Avem sedinta? Avem sedinta? Avem sedinta? Avem sedinta? Avem sedinta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu