marți, 16 iulie 2013

Gardaland


Am fost într-o zi de sfârşit de iunie şi mă aşteptam să fie aglomerat, dar a fost chiar ok. Cea mai lungă coadă: 25 minute, dar dacă te mai învârteai puţin o găseai şi la 10 sau poate la 5.
Biletul de intrare cumpărat de la poartă e 37,50 euro. Dar în oraş, înainte de w te urca în autobuz îl poţi cumpăra cu 30 de euro. Sunt multe terase care au afişul cu vânzători autorizaţi pentru Gardaland. Şi sunt oferte foarte bune. Noi am optat pentru bilet de 2 zile consecutive, 44 de euro bucata. Copiii sub 100 m nu plătesc bilet.
Gardalandul are multe atracţii pentru cei mici, mai multe decât în Disneyland. În zona Fantasyland cozi nu prea erau aşa că puteai să nici nu te dai jos. Cele mai drăguţe sunt Ferma Do remi, cu un tractor ce te plimbă printr-o fermă cântătoare, saltomato şi avionul care înconjoară Fantasyland pe sus. Lui Alfi i-a plăcut mult în paraşute. Amândoi au urât Arborele lui Prezzemolo.
Sunt vreo 20 de atracţii şi spectacole la care pot participa cei mici sub 3 ani. Dar Gardaland nu e doar pentru ei. Pentru amatorii de senzaţii tari se găsesc destule. 6 atracţii de-ţi stă respiraţia doar privind. Iar dacă eşti fricos ca mine şi vrei să-ncerci ceva mai tare, nu numai chestii pentru pici, au şi de-astea. Trei atracţii sunt pe apă, deci sunt numai bune în zilele călduroase de vară.
Nu am reuşit să bifăm tot. Eu una am tăiat de pe listă chestiile extreme, chiar nu sunt de mine răsucirile prin aer la viteză ameţitoare. Am tăiat de pe listă şi spectacolul 4d (Ice Age) că dura prea mult şi era de la 6 ani. Dar au fost 2 zile pline de trenuleţe, carusele, iar trenuleţe şi iar carusele, şi multă distracţie.
Mâncarea nu e foarte scumpă, un meniu săţios e între 6 şi 9 euro. Nu cele mai sănătoase variante, dar gustoase. Îngheţara e 2,60 euro şi primeşti 2 cupe, sucurile sunt pe la 2,50, dar găseşti şi locuri unde poţi bea apă gratis. Suveniruri ca peste tot.
În iunie programul e de la 10-18. Primul autobuz e pe la 9, ultimul la 18:15. Parcul se deschide la 10 fix şi pe la 17:45 începe închiderea, întâi atracţiile, apoi magazinele. Mi-ar fi plăcut să mai rămână deschise restaurantele şi magazinele, să mai poţi sta puţin după. Şi să nu trebuiască să alergi să prinzi ultimul autobuz, să poţi merge liniştit, cu paşi de copil mic. Dar e doar o sugestie, restul a fost perfect!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu