miercuri, 24 iulie 2013

Bergamo

Nu cred că m-aş fi oprit în Bergamo dacă nu aş fi avut avion foarte de dimineaţă. Dar acum mă bucur: oraşul e superb!

Am căutat cazare prin booking.com, ceva foarte aproape de aeroport şi acceptabil pentru 3 adulţi şi 2 copii şi am ales Bombyxx Inn Bed & Breakfest. Aveam adresa, Via Lunga 42 şi credeam căvom ajunge uşor, că doar orbul a nimerit Brăila, noi de ce n-am nimeri opensiune?

Cum am ieşit din gară au sărit 2 taximetriste pe noi. Am spus adresa, ele s-au mirat, s-au gândit şi au zis că e tare departe. S-au oferit să ne duc ă, dar eram 5. Eu n-aş fi luat 2 taxiuri, ele susţineau că nu pot duce 5 oameni cu taxiul aşa că dăm să plecăm spre staţia de autobuz. Când apare un taxi de 6 locuri, 3 în faţă, 3 în spate. Arăta ca o maşină obişnuită, dar avea 6 locuri. Şi după 8 euro am ajuns la destinaţie. Prima impresie: departe rău, pustiu, hm? Dar apartamentul era curat, mare, frumos, aranjasem transportul către aeroport pentru dimineaţă, erau 2 locuri cu mâncare la vreo 10 minute de mers aşa că ne-am liniştit.

După ce ne-am tras sufletul am plecat să cercetăm. Pensiunea era peste drum de Fiera (un Romexpo al lor), de asta părea în câmp. Cu autobuzul 1A, 1B sau 1C se putea ajunge foarte uşor în centrul oraşului. Bilete nu se vindeau în autobuz, dar erau trecute locurile de unde poţi cumpăra. Cea mai apropiată era o Gelaterie-Pizzerie la 2 staţii (cam 10 minute de mers). Am cumpărat bilete, 1,25 euro valabil 75 minute şi am luat autobuzul spre Citta Alta. Şi uite-aşa am văzut 2 oraşe, oraşul de jos, modern, curat, cochet şi oraşul de sus, magnific, vechi, bine păstrat. Am coborât cât am putut, până la ultimul autobuz către Fiera, privind când la vilele cocoţate pe stânci, când la acoperişurile de sub noi. O plimbare de neuitat!












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu