marți, 21 mai 2013

Răspundem cititorului

"Bună ziua,

Încă de când a rămas însărcinată prietena mea cea mai bună s-a schimbat. Ajunsesem să nu avem ce să ne mai spunem. Acum e şi mai plictisitoare. Se tot plânge ptietenilor comuni că nu ştie ce-i cu mine, că m-am schimbat, că nu vrea să mă piardă, dar ea e cea care s-a schimbat. Se crede centrul universului doar pentru că a născut. Nu-mi răspundea la telefoane, mă suna în cele mai nepotrivite momente, nu mai are timp să ne vedem, dacă ne vedem vorbeşte numai ea despre copilul ei.

M-am săturat de atâta egoism! Vreau o prietenă care să fie acolo pentru mine, să mă asculte, să mă înţeleagă.

N."

Dragă N.,

Îţi mulţumim că ne-ai scris.

E trist să vezi cum egoismul unei persoane poate distruge o relaţie de prietenie. Păcat că nu există înţelegere şi răbdare pentru o tânără mămică a cărei viaţă a fost dată complet peste cap.

E admirabil cum prietena dumneavoastră găseşte totuşi puţin timp să vă sune, chiar dacă nu e ora cea mai potrivită. Aceasta dovedeşte că preţuieşte relaţia voastră, că o interesează. Cât despre faptul că apelează la prietenii comuni, chiar credem că vrea să nu vă piardă.

Sperăm totuşi că într-o zi veţi înţelege.

Cu drag,
Redacţia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu