vineri, 12 aprilie 2013

Timpul

De ceva vreme viaţa mea merge pe repede înainte. Azi e luni, mâine-i vineri, trec săptămânile de parcă ar fi zile.

Cineva-mi spunea că atunci când ai copii observi cât de repede trece timpul.

Acum timpul se măsoară-n altceva, 1 metru = 3 ani şi o propoziţie de 3 cuvinte = 1 an şi zece luni.

Aş vrea să am o telecomandă a timpului, să pot opri timpul măcar o clipă, să mă uit la minunile mele acum cu atenţie, să îi văd cum cresc milimetru cu milimetru, cum construiesc cuvântul literă cu literă. Aş vrea ca săptămâna mea să nu se rezume doar la 7 proiecte, 3 maşini de spălat, 1 casă de curăţat şi alte câteva numere asemănătoare.

Dar timpul nu poate fi oprit şi zboară mai departe şi-l văd trecând, îl aud, îl simt. Şi mă bucur că omuleţii mei cresc. Doar că uneori aş vrea să treacă mai încet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu