miercuri, 10 aprilie 2013

Atacul superofertelor

De ceva vreme căsuţa mea e invadată de e-mailuri cu superoferte. La început am încercat bucuroasă câteva, dar superofertele nu prea au avut nimic de-a face cu ofertele (cu o excepţie) şi m-am lăsat păgubaşă.

Şi sătulă să şterg zilnic mail cu mail (deh, versiunea precedentă de Yahoo Android nu-mi permitea selectarea mai multor e-mailuri pentru ştergere) am început să mă dezabonez. Doar că ... surpriză. Ziua următoare am primit superoferte de la alţii. Parcă mai multe. Ca în poveştile cu hidre când tai un cap şi cresc alte 3 în loc. Aşa şi cu e-mailurile astea. Te chinui minute bune să localizezi acel "click aici pentru dezabonare" scris cu litere prea mărunte pentru ochii mei miopi, completezi ditamai formularul, ca apoi să primeşti aceeaşi Marie dar cu altă pălărie?

Noroc că a apărut o nouă versiune de Yahoo Mail! Din 10 clickuri am selectat e-mailurile cu oferte, cu al 11-lea click le trimit în coşul de gunoi virtual... Mai rapid ca orice dezabonare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu