vineri, 14 decembrie 2012

Superoferte pentru clienţi fideli

Sunt abonată de multă vreme la aceeaşi companie de telefonie mobilă. Am avut ceva probleme cu ei, dar niciodată atât de mari încât să-mi iau tălpăşiţa. Având o relaţie lungă, de vreo 12 ani, de fiecară dată când mă sună să-mi mulţumească pentru fidelitate (cam de 2-3 ori pe an) eu chiar cred că se uită la această cifră.

Dar...

Se începe cu lista de oferte. Imposibil să nu te atragă ceva. De exemplu avem o superofertă la tablete. Nu v-ar interesa o tabletă Samsung Tab 2? În magazine costă 2300 lei, dar ei ţi-o oferă la puţin sub 2000, ba mai mult, în 24 rate fără dobândă. Adică plăteşti 80 lei pe lună şi ai tabletă. Nu-i superofertă?
Tu nu ai nevoie de tabletă, dar la cum sună oferta deja visezi cum degetele tale vor atinge ecranul magic. Apoi 80 lei pe lună, nu pare aşa mult. Da, te-a convins. Ea ştie şi strecoară suav: ba mai mult, oferim şi abonament nu ştiu de care, costă numai 19 euro pe lună, adică 85 lei, nu-i o sumă mare, oricum o să aveţi nevoie cu o asemenea tabletă. Şi în timp ce ea prezintă noua superofertă tu vezi butoane roşii aprinzându-se. Abonament? N-am nevoie de abonament! rostiţi într-un final. Păi nu puteţi, trebuie să-l ţineţi 2 ani. Şi în timp ce ea prezintă încântată avantajele de-a avea un abonament ca ăsta tu faci un calcul: (80 lei + 85 lei) * 24 luni. Hm, nu mai e superoferta promisă...

Se dau ca pâinea caldă, vorbiţi cu cineva din familie, trebuie neapărat să profitaţi de oferta noastră, vă sun mâine, mai gândiţi-vă, e păcat să renunţaţi. Dar de oferta noastră cu 100 de minute naţionale şi internaţionale la doar 1 euro ştiţi? Ordinea de vorbire e setată întâi pe acestea ca să puteţi să vă păstraţi minutele dumneavoastră pentru alte reţele şi trebuie să o păstraţi 6 luni.

De data asta sunteţi alert şi întrebaţi: şi după 6 luni cât costă?
Tot 1 euro. Da, parcă n-aş mai avea nevoie de minute, nu le vorbesc nici pe cele pe care le am, dar 100? M-a convins, deja mă gândesc că am cele 100 de minute în plus. Perfect! spune vocea. Vă rog să vă notaţi un cod şi mâine sunaţi la el să vă activaţi zona.
Zona? Ce zonă?
Zona de unde vorbiţi cel mai des. De unde vorbiţi mai des? De la muncă sau de acasă?

Da, superoferte!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu