duminică, 14 mai 2017

Best Western Savoy Mamaia 2

In vara lui 2015 am petrecut un concediu reusit la hotel Savoy, asa ca in 2016 am repetat experienta. Evident ca am platit vacanta cu jumatate de an inainte, in noiembrie 2015, si astfel am prins o reducere de 34%.

De data asta am optat pentru 10 nopti in loc de 6, tot camera Family.

Camera a fost mai mare, ramanea mult spatiu si cu canapeaua desfacuta. Ne-au cazat la un etaj mai jos, ceea ce mi s-a parut un avantaj la cat de mult asteptam liftul.

Mi-a placut sa vad ca exista imbunatatiri, ca se investeste constant in aceasta locatie, ca lucrurile stricate se schimba sau se repara. De exemplu, drumul de acces catre plaja, pavat cu lemn a fost schimbat. Trebuia, intrucat devenea un pericol. Si restaurantul a fost reamenajat si i-au mai adaugat o terasa.

Mancarea a ranas la fel de buna si de variata, in fiecare zi am gasit ceva pe placul nostru. Micul dejun e acelasi zilnic, fara variatie, la 10 zile devenise monoton. Inghetata care se serveste la piscina se termina repede.

Ce a fost diferit de 2015:
- spectacolele de teatru. In perioada in care am fost noi aveau doar teatru pentru copii, in cortul amenajat langa piscina. Sonorul cam tare, copiilor nu le-a placut, am fost o singura data. Nu au mai fost spectacolele de teatru pentru adulti insa.
- muzica, au schimbat formatia, cam acelasi gen.
- locul de joaca. Mai multe gonflabile pe plaja, la locul din interior nu am observat modificari. 
- animatori pe plaja, care reuseau sa implice copiii in diverse jocuri.
- bauturile, un upgrade. Am gustat doar crema de wiskey, buna.
- prosoapele de plaja, au adaugat unele noi.

Ce nu mi-a placut:
- plaja nu avea exclusivitate, veneau si turisti de la alte hoteluri (10 lei sezlongul), asa ca era putin cam aglomerata. Nicio sansa sa prinzi locuri in primele randuri. 
- curatenia in camera a fost in regula, doar ca uneori doamna uita fie sa lase hartie igienica sau sa reumple rezervorul de sapun.

Din pacate copiiinu au mai fost la fel de incantati ca in prima vacanta. Ori au mai crescut, ori s-au plictisit, dar tare greu reuseam sa ii convingem sa mearga la plaja. Asa ca anul acesta vom lua pauza de la o vacanta linistita cu all inclusive. Altfel am fi revenit cu mare drag la Savoy.

 

 

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu