duminică, 7 august 2016

Plaja Agiofili



Din Vassiliki exista un taxi boat catre aceasta plaja, si ni s-a parut cea mai buna optiune pentru noi. Citisem ca de unde poti lasa magina e ceva de mers, greu de ajuns cu 2 copii si multe bagaje. Asa ca am lasat masina in port (parcare gratuita), ne-am invartit putin prin zona si la 11 ne-am urcat in sfarsit in barca-taxi. Care e cam cat un vaporas de-al nostru de pe Herastrau. Pentru dus intors am platit 18 euro, 6 euro de adult si 3 euro de copil.

Nu am facut mult pana la micuta si frumoasa plaja, asa ca la 11:30 ocupam ultimele sezlonguri de pe plaja: 6 euro pentru 2 sezlonguri si o umbrela.

Pe jos pietre albe si ovale, din care am ales cateva ca amintire, sa le pictam in serile lungi de iarna cand ti-e dor de soare si caldura. Apa se adanceste repede, nu e prea recomandata celor ce nu stiu sa inoate, si este incredibil de clara si curata. Si plina de pesti, numai buna pentru amatorii de snorkeling.

Exista un bar amenajat de unde se pot cumpara bauturi si ceva de rontait (apa la 0.5 costa 50 de centi), exista si o masa de unde poti cumpara fructe, preturile nu sunt foarte mari, asa ca poti sta mai multe ore.

Pe la pranz s-a aglomerat, au venit vreo 2 vapoare cu turisti, a mai venit un alt taxi boat, asa ca micuta plaja devenise neincapatoare. Era cald, apa numai buna de scaldat, cei curajosi se cocotau pe stanca pentru sarituri, iar cei mai multi faceau snorkeling.

De sus privelistea e spectaculoasa, iar treptele sunt usor de urcat, chiar si de cei mici. Asa ca, daca veniti cu vaporul, nu ratati o imagine de vis.

Am plecat spre seara, obositi, prafuiti si infometati - asa ca imediat ce-am coborat in Vassiliki ne-am oprit sa mancam la una din multele terase din port.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu