duminică, 10 iulie 2016

Vicky Apartments / Nikiana


Cand am facut rezervarea prin ianuarie, cu "doar" sase luni inainte lumea m-a crezut nebuna. Dar cum sa ratezi asa ceva: apartament cu 2 dormitoare, 12 nopti, 649 euro si anulare gratuita (pana la 15 zile)?

Nu stiam multe despre Lefkada, vazusem cateva poze frumoase de acolo si stiam ca vreau sa ajung. Dar la vremea respectiva habar n-aveam unde sa caut cazare, sau ce localitati sunt pe acolo. Asa ca am ales Vicky Apartments pentru ca mi-au placut pozele, pretul, locatia (foarte aproape de plaja si de supermarchet) si review-uri (8.2 pe booking la vremea respectiva). 

Poate daca as fi intrebat lumea sau as fi citit mai mult as fi ales Vasiliki sau Agios Nikolas, dar asa am nimerit cazarea in Nikiana, un satuc linistit si frumos, departe de plajele cele frumoase, dar cu o plaja cu nisip si apa nu foarte adanca, tocmai buna pentru copii.

Am avut un apartament la parter cu iesire in curtea din spate. Intrai in bucataria micuta si intunecoasa unde aveam o masa rotunda cu 4 scaune, un frigider mare, un dulap mic pe colt cu o plita si o chiuveta.

In fata aveai baia cu dus, pe stanga cele 2 dormitoare. Mobilier necesar: dulapuri, paturi, noptiere. Intr-un dormitor o masuta de toaleta, in celalalt un televizor micut (care a stat mai mult inchis). Din dormitorul al 2-lea se iesea in gradina din spate, unde ne astepta o masa, 4 scaune, o umbrela mare si un uscator de rufe.

Am avut si aparat de aer conditionat, nu prea l-am folosit, nu au fost calduri sufocante sa fie nevoie. 

Ne-am simtit bine in micul apartament, de parca am fi fost acasa la noi. 

Se facea curatenie zilnic, dar aveai o matura si un mop cu galeata langa usa, si tare folositoare mai erau cand reveneam in apartament de la plaja. Prosoapele si lenjeriile se schimbau la 3 zile, erau aduse de la o spalatorie cu masina.

Vicky Apartments are o piscina mare si curata in curtea din fata, sezlonguri pentru lenevit la soare si un bar cu cateva masute la umbra.

Proprietarul vorbeste romana, asa ca e foarte usor de comunicat. Pare sa vrea sa te simti bine la el, nu-ti inchirieaza doar o camera si pe urma gata, treaba ta. Ne-a lasat impresia ca daca am fi avut vreo nemultumire i-ar fi pasat si ar fi incercat sa o rezolve.

Peste drum sunt mai multe magazine, printre care un Carrefour mic. De o parte o pizzerie, de cealalta o farmacie. In apropiere cateva cafenele si un fastfood. Si la vreo 10 minute de mers pe jos e portul, unde se afla majoritatea restaurantelor din Nikiana. 

Cea mai apropiata plaja e la 150 metri. Peste drum o alee prafuita te duce pana la mare. Plaja e cu pietricele, e recomandat sa aveti papuci speciali de apa (6-10 euro la magazinele din Nikiana).

Noi am mers la o plaja de langa golf, cu intrare lina in apa si nisip. Ajungeam in 15 minute pe jos, nu era foarte aglomerata, iar maslinii de pe margine ofereau o umbra generoasa. Marea era foarte linistita in partea asta, fara valuri si nu prea adanca destul de departe de tarm, numai buna pentru copiii mici. Aici ne-am petrecut majoritatea zilelor, in timpul orelor fierbinti la umbra, lenevind, jucandu-ne. E drept ca soseaua trece exact pe langa, dar cine are ochi de sosea cand in fata ai mare si munte stancos?

Mai am dat de cateva plaje prin Nikiana, una ascunsa intr-un golf micut, ca o plaja privata a vilelor de langa. Mi-au placut aceste vile, in special una care dadea direct pe plaja. Am vazut si o plaja amenajata, cu sezlonguri si umbrelute, dar nu am ajuns acolo sa aflu preturile. Si cum sa mergi cand la 2-3 case dadeai fie peste o fasie mica de nisip sau peste vreo stanca numai buna de intins prosopul?

Mi-a placut Nikiana, linistita si calma ca apele ei, iar cazarea ni s-a potrivit aproape perfect. Aproape pentru ca ne-a lipsit un loc de joaca pentru copii, ne-ar fi placut sa gasim unul. 

Anul trecut a fost marea criza a bancomatelor si mi-era teama ca nu vom putea plati cu cardul, dar a fost in regula: am putut plati cu cardul atat la cazare cat si la magazine fara probleme, am scos si bani de la bancomat (e unul peste drum de Vicky). 

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu