duminică, 26 aprilie 2015

Pensiunea Valea Şipotului

Dau câteodată peste un loc şi cred că gata, am găsit LOCUL, nu voi mai găsi ceva la fel de frumos, ar trebui să mă opresc din căutat. Şi poate mă opresc, şi dau din întâmplare de un alt loc, şi merg să-l descopăr, şi-mi place mult, şi-mi promit să revin ca apoi să descopăr altul.
Când am dat de site-ul Valea Şipotului mi-am zis că pare prea frumos să fie în România. Şi cum preţurile sunt acceptabile am rezervat 2 nopţi.
Pensiunea se află la aproximativ 10 km de Sinaia pe drumul spre Târgoviște, ceea ce e un avantaj în weekend-urile aglomerate de pe Valea Prahovei (rută alternativă). Cum noi am fost în aprilie, după Paşte (deci nu se anunţa aglomeraţie) am fost pe DN1, am făcut fix 2 ore de acasă până la pensiune.
Optasem pentru apartament, în ideea că poate nu avem loc patru suflete într-un pat matrimonial. Preţul: 140 de lei pe noapte cu mic dejun inclus (pentru copii a fost gratuit). Apartamentul e de fapt o cameră mai mare, despărţită în 2 părţi de un zid fără uşă. De o parte se găseşte o canapea (pare extensibilă), 2 fotolii, un cuier, un dulap şi uşa către baie, de partea cealaltă se găseşte parul mare, încăpător, încadrat de noptieră şi o mobilă în care este încorporat mini-barul şi pe care stă televizorul. Apartamentul este foarte luminos, are ferestre multe şi un balcon lung. Mobila ok,  doar şifonierul puţin cam şubred. Nu am avut cearceafuri pentru canapeaua din prima încăpere, dar din fericire am încăput fără probleme toţi 4 în patul mare şi am avut un somn odihnitor.
Baia are cabină de duş, rezervor mare de săpun lichid şi uscător de păr. Prosoape erau albe, curate şi pufoase, singura recomandare ar fi să pună un sul de hârtie igienică de rezervă.
Restaurantul de la parter e încăpător. Se fumează, dar din fericire n-am prins mulţi fumători, aşa că a fost ok. Au şi terasă, cred că vara este tare frumos. Mâncarea bună, dar am prins şi câteva farfurii mai nereuşite. Preţurile acceptabile. Micul dejun a fost destul de variat, au avut şi desert tare bun.
Etajul 2 este împărţit în 2: o sală de conferinţe şi o sală de jocuri/relaxare. Sala de jocuri conţine printre altele o masă de biliard, o masă de ping-pong, un colţ dedicat celor mici cu ceva jucării, o consolă de jocuri şi o sală de sport (cu bandă de alergare, aparat multifuncțional, bicicletă şi încă 2 aparate). E drept că nu mai sunt chiar în stare perfectă, dar dacă vremea nu este favorabilă poţi petrece timpul în mod plăcut.
Cât despre ce poţi face pe afară, sunt atâtea că nu ne-au ajuns 2 zile să descoperim. Întâi piscina acoperită, cu piscină separată pentru copii. Uneori mai au evenimente la piscină, dar măcar o baie dimineață dacă prinzi şi tot e bine. Piscina e contra cost, 20 de lei de persoană, îţi dau ei prosoape. Apa e mai rece, dar merge de o baie rapidă. Au şi saună, noi nu am folosit-o.
Apoi sunt terenuri de fotbal şi tenis. Nu le-am folosit, am înţeles că pentru cei cazaţi nu sunt costuri adiţionale.
Pensiunea are 3 locuri de joacă, cu topogane, leagăne, nisip, aşa că pentru copii a fost tare frumos. În plus au o fermă de animale, promenadă pe lângă râu, cascade, ponton, parc de aventură, tiroliană, cai şi ponei. Pentru cai, ponei, traseul de aventură şi tiroliană se plăteşte suplimentar, dar preţurile sunt ok. 
Sunt multe de descoperit pe cele 3 hectare de teren. Din păcate vremea nu a fost prea drăguță în week-end-ul nostru, dar ce am descoperit ne-a plăcut tare mult.
E un loc frumos, perfect în zilele călduroase, când poţi explora toată ziua.
Adresa web: www.valeasipotului.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu