sâmbătă, 5 ianuarie 2013

Moşu secret

Ştiu, Crăciunul a trecut, dar peste aproximativ 330 zile mai vine unul. Postul acesta este pentru cei aflaţi în pană de idei şi care caută în ajunul petrecerii o idee.

Cam toate corporaţiile au adoptat moda secret santa: e ieftin, e distractiv, angajaţiilor le place, iar dacă oamenii mai stau şi peste program să recupereze timpul pierdut, firma iese clar în câştig.

Cum se organizează? Se pun numele tuturor din echipă într-o pălărie, apoi fiecare extrage câte-un bileţel, de se trage pe el poate schimba, apoi se stabileşte un buget şi o zi pentru împărţirea cadourilor.

Crăciunul acesta bugetul a fost de 50 lei. Suficient de mic încât să nu poţi lua ceva deosebit şi suficient de mare încât să nu poţi lua prima chinezărie pe care-ţi pică ochii.

Pe locul întâi la cadouri au fost eşarfele. Cam 80% din fete au primit o eşarfă sau un fular, de am văzut toate culorile.

Pe locul doi s-au clasat animăluţele de pluş. Ursuleţi şi căţeluşi pentru fete, darts, poker sau şah pentru băieţi.

Pe locul trei s-au situat "seturile". Gel de duş, săpun lichid, chestii de-astea folositoare. Oare or fi cu subînţeles?

Au venit apoi restul: casete de bijuterii, bijuterii, cărţi, mănuşi, sticle de vin, accesorii pentru băut şi multe alte chestii inutile pe care nu mi le mai amintesc.

La final toţi am rămas cu un gust plăcut. A ieşit amuzant, am avut şi un moş Crăciun haios şi 2 spiriduşi ghiduşi iar la final am cântat şi o colindă.

Oare la anul tot eşarfele vor ieşi câştigătoare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu