duminică, 16 septembrie 2018

Starhotels Business Palace - cazare in Milano

Cand cauti cazare pentru familie optiunile sunt limitate si scumpe. Stiam ca Milano e un oras scump, asa ca am facut rezervarea pentru un apartament la un pret de aproximativ 140 euro pentru o noapte, la care s-a adaugat 20 euro parcarea pentru masina. Scump Milano, dar fata de camera de acum multi ani, cand am vizitat pentru prima data orasul (70 euro, redus de la 120 pentru o camera dubla la un hotel de 2 stele) mi s-a parut bine.

Apartamentul este foarte spatios si racoros, cu 2 camere, un hol lung si o baie. Foarte curat totul. Paturile foarte confortabile, am dormit neintoarsa, ceea ce nu prea mi se intampla cand nu e patul meu.








Am avut micul dejun inclus, bogat, cam aglomerata sala de mese, dar am gasit o masa pentru 4. Bufetul  variat, cu multe optiuni.

Copiii au fost incantati sa primeasca pachetul pentru copii (cerut la receptie), constand intr-o sapca, o pereche de ochelari de soare, o punga de apa si o cutie cu creioane colorate, toate avand brandul Starhotels.

Hotelul este pozitionat foarte aproape de o statie de metrou, se poate ajunge foarte repede la dom, doar cateva statii. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu