sâmbătă, 27 iulie 2019

Bucharest city tour - turul Bucurestiului la inaltime

Cand vizitez alte orase sunt mereu pe fuga, sa pot vedea cat mai mult. Cat mai multe locuri, cat mai multe muzee, cat mai multe locuri frumoase.

Bucurestiul in schimb il aman, il las pe maine. De mult am in plan sa trec prin toate muzeele, sa vizitez toate parcurile, sa bat la pas centrul, sa stiu tot ce are orasul meu de oferit. Dar aman mereu pe un maine care nu mai vine.

Iar in vacantele copiilor reusim sa vedem cateva muzee, de obicei cele pe care le stim deja, in care sunt sigura ca le place sa mearga: Antipa, Muzeul CFR, Muzeul de Geologie, Muzeul satului; si bineinteles cele dedicate lor: Oraselul cunoasterii, Casa Experimentelor si Muzeul simturilor. 

De curand am experimentat Bucuresti City Tour, un tur al orasului la inaltime. Am prins o zi nu prea calduroasa si am facut un tur complet. Nu ne-am oprit la muzee, doar am admirat Bucurestiul de sus de la inaltime, si tare frumos e cand vezi Calea Victoriei la apus de soare sau fantanile de la Unirii reflectand norii.

Pretul unui bilet e destul de mare: 25 lei de adult, 10 lei pentru copil (7-14 ani, sub 7 ani gratuit), dar e valabil 24 de ore de la validare. Bilete se cumpara din autobuz si se poate plati cu cardul. Mai multe detalii 
aici.

Mi-ar fi placut sa existe si varianta de o singura calatorie, copiilor le-ar placea sa luam autobuzul cu etaj mai des.













































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu