vineri, 30 iunie 2017

ITC Gardenia - Bangalore

A fost pentru prima data cand am stat la un hotel de 5 stele. Nu am nimic de reprosat luxosului hotel, doar ca nu a fost chiar pentru mine. Minibar-ul prea scump pentru bugetul meu de corporatist in vizita de lucru, internetul prea scump, mai ieftin cu roaming pe zi, si fiind mai mult la birou am putut beneficia de Happy Hour (cocktail-uri si gustari gratuit) doar in ultima zi, cand am prins greva generala. Piscina exterioara era foarte frumoasa, doar ca in saptamana in care am fost maxima era intre 22 si 26 de grade, cam frig pentru mine.

Hotelul este foarte luxos, se simte de la intrare, cand treci prin filtru de securitate ca la aeroport, cu scanat de bagaje si toate cele. Era trecut de 4 dimineata cand am ajuns, si totusi ne-au intampinat zambind, cu esarfe lucitoare si Namaste.

Check-in-ul a durat putin cam mult, intrucat ni s-a cerut un depozit de 25000 rupii pe camera. Venind dupa un concediu cardurile mele erau cam goale, bani nu ne convenea sa lasam intrucat i-am fi primit la loc in rupii indiene la plecare, chiar daca am fi lasat dolari, grea dilema. Ne-au permis sa mergem la culcare intr-un final, urmand sa clarificam situatia in ziua urmatoare. Situatia s-a rezolvat ziua urmatoare, si nu ca agentia care facuse rezervarile ar fi miscat vreun deget (desi promisesera sa rezolve), ci pentru ca s-au multumit cu o garantie mai mica.

Hotelul este foarte frumos, si la interior si la exterior.

Am avut noroc sa primim camere la acelasi etaj. Camera mare si luxoasa, cu un pat imens, in care inotam, si o baie la fel de mare si luxoasa, in care aveam si cabina de dus si cada de baie. Din baie nu lipsea nimic: prosoape albe si pufoase de toate dimensiunile, halat moale, papuci, gel de dus, sapun, sampon, lotiune de corp, pasta si periuta de dinti, pieptan, am pescuit doar pijamaua din bagaje si m-am bagat direct la somn.

Aveam apa imbuteliata de baut gratis si ca extra fructe (mere) si minibar. In fiecare dimineata gaseam o punguta cu ziare agatata de clanta, la iesire.

Am avut mic dejun european inclus, multe nu aratau chiar europene, dar am gasit mereu ceva gustos de mancat. Mi-au placut smoothie-urile lor pregatite, multele fructe si faptul ca iti puteai comanda ceva de mancare si se gatea in fata ta.



 
      
 
     
             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu