joi, 12 decembrie 2013

Prima discuţie serioasă

E noapte, e târziu. Pijamalele sunt puse, povestea e citită, lumina e stinsă. Aştept să adoarmă, dar ei se foiesc, se împing, râd.
- Ce sunt ăştia? întreabă el, punând mâna pe sânii mei.
- Aşa au femeile - răspund eu vag, nepregătită, surprinsă.
Şi pentru că în ultima vreme l-am surprins atingând, ori jucându-se, părând întâmplător sânii tuturor femeilor cu care vine în contact, i-am explicat că e ceva personal, că nu trebuie atinşi. Şi-i dau exemplu cazul spălatului acolo unde nu-i place să fie spălat de altcineva.
Linişte câteva clipe. Procesează informaţiile primite. Apoi îmi împărtăşeşte din observaţile sale:
- Puţa de băiat e mare şi dezlipită. Puţa de fată e mică şi lipită.
Conversaţia se opreşte aici. Ce bine că n-a-ntrebat de ce e aşa, întrebările încuietoare ale ultimelor luni, sigur n-aş fi ştiut ce să-i răspund. Dar clar nu sunt pregătită de o discuţie serioasă cu un copil de 4 ani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu