marți, 24 decembrie 2013

Goana după cadou

N-am prea înţeles eu filmul ăsta, cum să laşi totul pe ultima sută de metri? Eu, care ştiu ce voi cumpăra de Crăciun de prin august, care cumpăr din timp, dar totuşi nu foarte timp, că risc să mă dau de gol până la eveniment, pe mine Crăciunul nu mă va lua niciodată prin surprindere.

Dar anul acesta am ajuns cumva în situaţia de a nu fi gata la timp.

Ca mulţi alţi corporatişti am lucrat până-n ultima clipă. Adică şi azi. Din fericire a fost o zi mai scurtă, aşa că am avut timp şi de câteva cadouri. Pe care evident, nu le cumpărasem încă.

Să începem cu cadoul pentru soţ. Ochisem eu ceva ce avea să-i placă la nebunie pe Whisky Time. Încerc să rezerv, dar site-ul accepta doar să-mi livreze prin curier, deşi exista opţiunea să ridic personal. Renunţ la comandă şi dau un e-mail. Niciun răspuns. Aşa că de la muncă fug la sediul din Centrul Istoric. Unde produsul dorit putea fi comandat în 2-3 zile. Deci să-l ridic pe 27. Explic situaţia, produsul trebuie să fie sub brad mâine dimineaţă. Ei nu, produsul poate ajunge abia vineri. Întreb dacă e la sediul celălalt. Ei îmi povestesc că s-au despărţit, că site-ul a rămas la ceilalţi şi că nu ştiu.

Cum altă idee n-am, şi inspiraţia nu vine la comandă, mă urc repejor într-un 66 şi fug la sediul 2. Unde sediu dispărut. Mă învârt ca ameţita, până-mi vine ideea să întreb pe cineva dacă ştie ce s-a-ntâmplat cu firma respectivă şi aflu că s-a mutat în apropiere. Nici aici nu aveau produsul, ba mai mult, se pare că nu l-au mai avut de mult pe stoc. Ce mai, târziu

Până mă decid eu ce să iau, până alerg la bancomat să scot bani, până ajung acasă se face târziu. Brad necumpărat, cadouri neîmpachetate şi mâncare nefăcută. Curăţenia nici n-a mai fost pe listă anul ăsta. Şi evident, copii prea încântaţi că-n noaptea asta vine moşu ca să meargă la culcare prea devreme.

La ora asta am reuşit să bifez bradul: cumpărat şi împodobit. Mâncarea o las pe mâine, până-şi desfac copiii toate cadourile mi-or fierbe şi mie sarmalele. Şi acum aştept să adoarmă ultimul mohican, să mă pun pe împachetat surprize pentru cei mai dragi oameni din lumea asta.

Crăciun fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu